Przejdź do menu głównego Przejdź do menu dodatkowego Przejdź do treści Mapa serwisu

Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzierżoniowie

Dodatek węglowy

 

Wnioski na dodatek węglowy (wraz z klauzulą RODO) przyjmowane są w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dzierżoniowie po wcześniejszej rejestracji, osobiście lub pod nr telefonu 74 660 49 40, jak również za pośrednictwem platformy e-puap, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnione profilem zaufanym wnioskodawcy.

Jak podpisać podpisem zaufanym dokument zapisany na dysku?

Wiele dokumentów wysyłanych drogą elektroniczną do urzędów musisz przygotować na swoim komputerze, korzystając z wzoru określonego przez urząd lub – w przypadku pisma ogólnego – w dowolnym układzie. Jeżeli masz profil zaufany, możesz go wykorzystać do podpisania takiego dokumentu elektronicznego podpisem zaufanym. Możesz też sprawdzić czy dokument elektroniczny jest już podpisany lub kto go podpisał. Jeśli twój dokument (zapisany na dysku, np. w formacie.txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .doc, .xls, .ppt, .docx, .csv czy .jpg) jest gotowy do wysłania:

  • wejdź na stronę usługi podpisywania podpisem zaufanym
  • kliknij „Wybierz dokument z dysku” albo przeciągnij plik myszką
  • kliknij „Podpisz”
  • Zaloguj się do swojego konta na profilu zaufanym
  • Wybierz przycisk „Podpisz podpisem zaufanym”
  • SMS-em dostaniesz kod, którym potwierdzisz podpisanie pisma
  • system automatycznie wygeneruje plik .xml, w którym zawarty będzie twój podpis
  • kliknij „Pobierz”, aby zapisać dokument w swoim komputerze.

Przy składaniu wniosku elektronicznie należy wybrać opcję „Pismo ogólne”.

 

Wniosek zgodny z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022r. oraz klauzula RODO:

WNIOSEK WĘGLOWY PDF
Klauzula dodatek węglowy PDF

wzór wypełnionego wniosku na dodatek węglowy